‘Ebu Eyyub El Ensari House’ isimli otelin tanıtımlarıyla ilgili gelen şikayetleri değerlendiren Bakanlık, reklamlarda geçen ifadelerden İslam dininde önemli bir yere sahip olan Hz. Ebu Eyyup El Ensari’nin eviyle özdeşleştirilmesine yol açacak bir algı oluşturulduğu kararını verdi.
İfadelerin tüketicilerin dini duygularını istismar edici nitelikte olduğuna karar veren kurul, “İlk 5 haftada Türkiye’den 60 bin kişi Maldivler tatili aldı” ifadeleri kanıtlayacak nitelikte veriler olmadığını da belirledi.
Reklam Kurulu, tüketicilerin yanıltıldığına karar vererek; söz konusu gerekçelerle reklamların durdurulmasına ve Jet Fadıl’a 50 bin lira idari para cezası verilmesine hükmetti.İmc
Güncelleme Tarihi: 04 Haziran 2015, 10:13