“TEMİZLİK YAPILMIYORDU"
Otel müşterilerinden Hasan Ateş, 7 gündür otelde olduklarını belirterek, otelin en büyük sıkıntısının hijyen olduğunu iddia etti. Ateş, “Sıkıntılardan en büyüğü temizlikti. Temizlik yapılmıyordu. Yemekhanelerde servis yapanlar temizlik konusunda eksikti. Hijyenik değildi. Ben de 3 gün önce rahatsızlandım. Havuzu kullanmamdan kaynaklanmıştı. Şu anda iyiyim. Çocuklarım da aynı rahatsızlığı yaşadı. Ben yemek yerken sadece salatayı tercih ettim" dedi.
“YAZIK GÜNAH"
Hastaneye tedaviye gelen Hesna Özbilge şöyle dedi; “Söylenecek çok şey var ama karşımızda bir yetkili bulmak mümkün değil. Pazartesi otele giriş yaptık. İslami tatil olayını kullanarak Şubat ayında erken rezervasyon yapmıştık. Verdiğimiz bedelin sonucunda alacağımız hizmetin bu olduğunu söylüyorlar. Günlerdir bardak ve tabaklar kirli olduğunu uyarmamıza rağmen sadece bizim şikayet ettiğimizi söylediler. Sonuçta teker teker günlerdir yetişkinler dahil acil servise gelip serum takılıyor ve iğne yapıyorlar. Bugünde toplu bir şekilde geldiler yaklaşık sanırım 50-60 kişi var içeride. Hakikaten şuan damga vurdu bütün insanların tatiline bu otel. Yazık günah herkese geçmiş olsun. İnternette yapılan yorumlara dikkat etsinler. Biz etmedik, başımıza bunlar geldi" Otel tarafından müşterilere paralarının iade edileceği söylenirken, otel yetkilileri olayla ilgili olarak bir açıklamada bulunmadı. Yaşanan zehirlenme olayının ardından yetkililer otelin bölümlerinde numune alarak incelemeye götürdü./DHA